-------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------

رواية وكانت صدفة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

 

اناا..
عزيز بجديه: عرفت كل حاجه..
كمال: نديم قالك..
عزيز: لا مش نديم وبعدين انا عزيز الشناوي هاا متستهونش بياا..
صمت كمال بابتسامه هادئه..

 

عزيز: متزعلش مني ي كمال الطريقه اللي انت روحت بيها عند اهل حوريه غلط وليهم حق يعملو فيك كده واكتر واكيد هما اللي مانعين حوريه تكلمك..
كمال بأبتسامه ساخره ومتألمه: صدقني ي بابا مش فارقه الطريقه ازاي وحوريه هانم من الاول كانت محدده النهايه بس انا اللي كنت مصدق نفسي بزياده شويه وفاكرها غيرهم طلعت زيهم بالظبط مفيش فرق..
عزيز: ازاي مش فاهم..

 

كمال بنبره متألمه للغايه: يعني زمان اتجرحت من امي اللي هي اقرب حد ليا وصحابي اللي عشرة عمري وحب طفولتي اللي خذلتني ولما قررت وقولت كفايه كده ومش عايز الحيااه جات هي بامل جديد وعلقتني بيها وطلعتني فوووق اووي عشان فوقت معين تنزلني زي مهما عملو تنزلني سابع ارض..
عزيز وهو يجذبه لاحضانه بدموع: سامحني ي بني معرفتش احميك منهم..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

كانت حوريه جالسه بغرفتها كالعاده ولكن هذه المره تمارس هويتها المفضله وهي قرآت احد الكتب باندمااج شديد..
ولكنها فزعت بقوه عندما فتح ذلك الشااب الذي يدعي ابن عمها الباب عليها بقوه..
حوريه بغضب شديد: انت اتجننت ي سعيد ازاي تتدخل عليا كده..
سعيد بنبره مهزوزه وخطوات غير متزنه وهو يذهب لها: وفيها اي مش خطيبتي..

 

 

حوريه بغضب وخووف وهي تتراجع للخلف: نهار ابووك اسود انت سكران اطلع بره ي سعيد والا والله هلم عليك البيت كله..
سعيد بسخريه: انتي متعرفيش ان مفيش حد فالبيت حتي الخدامين اجازه والحراس بره اديتهم اوامر لو حصل اي ميدخلوش القصر، وبعدين خايفه لي اعتبريني الواد اللي كنتي ماشيه معااه..
اقترب منها بقوه لتركض بعيداً بخوف وبكاء: سعيد عشان خطري اطلع بره انا بنت عمك ازاي هتعمل فيا كده..

 

كمال وهو يقترب منها بسرعه ويكبل يديها ع الحائط قبل ان تغادر: متخفيش احنا كده كده هنتجوز..
_ بدأ يقبل عنقهاا بقوه وشهوانيه وهي تصرخ بقوه لعل احد. يخلصها من ايدي ذلك الذئب القذر وتحاول الافلات منه ولكن دون جدوي…، ضربته بقدمها فركبته ليبتعد عنها وهو ممسك بقدمه بألم..، فحين ركضت هي خاارج الغرفه سريعا وذهبت لباب القصر كي تهرب منه ولكنها وجدته مغلق من قبل ذلك المفترس..
سعيد وهو يهبط الدرج وينظر لها بشر: والله مهتقدري تهربي مني الليله ولا حد هيخلصك مني..

 

حوريه ببكاء وهي تنظر حولها: انا بكرهك ي حيوان بكرهك ولو قربت مني والله هقتلك..
سعيد بتجاهل لكلامه وبروود: اهدي كده عشان اللي عايزه هاخده وغصب عن اللي خلفوكي..
_ ركضت هي سريعا مجددا الي غرفة مكتب عمهاا ووجدت المفتاح بالباب لتغلقه وتذهب لاحد. زوايه الغرفه وتكورت ع نفسها وهي تبكي وتنتفض بقوه وهي تسمع صوت تهديده لها من الخارج بان تفتح الباب، رأت هاتف مكتب عمهاا لتذهب له سريعا و….

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
_ دلف عزيز خارج غرفة كمال، ليري نديم نجله الكبير يقف بوجهه بابتسامته البلهااء..
عزيز بحده: انت اي اللي جابك..
نديم بتهجم: اي ده هو كمال مقالكش ان الموضوع كان يخصه هوو..
عزيز بغيظ: قالي، بس اي اللي جابك مكنا مرتاحين من وشك..

 

نديم وهو يضرب كف بالاخر: اي ي ربي الدنيا اللي محدش طايقني فيها دي..
عزيز بحده: اسمع يالااا لو هتدخل عند اخوك متقولوش حاجه تدايقه هو فيه اللي مكفيه..
نديم بأبتسامه واسعه: متقلقش ي حج ده فعنيا..
عزيز بحده: انت كنت بايت فين صح امبارح ومتقولش اوتيل عشان عارفك مش بتحب تبات هناك..
نديم بتوتر: كنت بايت عند واحد صاحبي..

 

عزيز بحده: صاحبك برضو ولا روحت فالاماكن الزبا*له اللي شبهك اتفوو..

_ ذهب عزيز من امامه ليردف هو بمرح: بيموت فيا بيعشقني ابويا ده…
_ ثم دلف لغرفة كمال وظل يتحدث معه حول ما حدث له مع ريهام مؤخرا وذلك الشعور الجميل الذي يشعر به باتجاهها ولكن كان كامل بحاله لا تسمح له بتبادل الحوار..
نديم بمرح: في اي ي بو كمال متفوق كده فيها اي اما خزوقتك عادي يعم المهم الصحه..

 

كمال بغيظ: غور اتخمد ي نديم..
نديم: خلاص خلاص تيجي افرفشك واغنيلك..
نظر له كمال من طرف عينه..
نديم وهو يتنحنح بقوه: اسمع ي عمم..
🎙بعيد عن عيني وي عيني مع غيري ومش مبسوط ده انا اضيع عمري ي عمري واحبك حب مش مشروط🎙

 

كمال بغيظ: غور اطلع بره ياللاا غووور.
نديم بسرعه: خلاص خلاص هغني حاجه فرفوشه..
🎙خليه يشووف بقي مين ابقاله ده انا ياماا عملت حسااب زعله انا بعد كلامه وافعاله دن لا يمكن حاجه هتشفعله🎙
نظر له كمال بحده..
نديم بخوف : انا بقول اروح انام وارتاح كده عشان حتي استحمل الفطار بتاع بكره مع رئيسة شركة البيض اللي خاطبها..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top