-------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------

رواية وكانت صدفة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

 

حوريه بفرحه وهي تتنطت ع الارض: ايوه كده هوو ده ابو كمااااااال بتاع زمان فوريره وجايه..
_ ضرب كمال كف بالاخر ع تلك المجنونه التي تسلب قلبه منه بكل تفاصيلهاا…
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دلف فتحي لذلك المكان الملئ بالمحرمات، واتجه لاحد. الطاولات بجمود..
صافي بدلع: طارق بيه اعرفك فتحي، فتحي ده طارق العمري باشاا اللي كلمتك عنه اسيبكم انا بقي واروح اشوف شغلي..

 

_ ذهبت صافي وجلست بجوار نديم الشناوي الذي كان يجلس ع مقربه منهم يتناول الكثير من السموم بغضب شديد..
ــ طارق بجمود: هتقدر تخلص المطلوب منك..
فتحي وهو يتناول الكاس الذي امامه: اعرفه الاول ي باشاا ونتفق ع المبلغ اللي يستاهل اللي هعمله وبعدين نشوف هنقدر ولا لا؟

 

طارق بجمود وغضب: تقتل..
فتحي ببرود: مين..

طارق بغضب: حتت موظف من شركه بتنافسني دخل شركتي وسرق اورااق مهمه خسرتني كتير..
فتحي بجمود: وعايز تقتله..
طارق بحقد: مش هو مراته وعياله وامه تخلص عليهم واللي عايزه هديهولك وفقيه مكافأه مني..

 

فتحي بعيون سوداء غاضبه: بص ي باشا، عايز ورق مهم اجيبهولك ترد بيه خسارتك تمام عنياا، عايز فلوس اجيبهالك من هناك تمام شيكات تسجيلات، عايزني امسك الواد ده اديه علقت موت ونعلم عليه ونمشي تمام انماا قتل مش سكتي..
طارق بحده وغضب: انت بترفضلي انا طلب ي ولد انت..
فتحي بغضب وجديه: من الاخر ي باشاا انا واحد خسر امه وابوه واخواته بنفس الطريقه اللي انت عايزني اخلص بيها ع عيلة

 

الواد الموظف ده، فمستحيل اكون سبب فجرح حد جرح انا اتجرحت زيه وبعدين قولتلك القتل اصلا مش سكتي، فرصه سعيده ي بااشاا..
_نظر له طارق بغضب شديد وهو يجز ع اسنانه…
كاد فتحي ان يذهب للخارج حتي وقع نظره ع نديم الذي يجلس بجوار صافي بوضع غير لائق بالمره، تنهد بنفاذ صبر وذهب

 

لهم..
فتحي بحده: صافي شوفي شغلك فحته تانيه..
نديم بنبره مهزوزه: كويس وجيت خليها تمشي دي خنقاني من الصبح..
اغتاظت صافي وذهبت من امامهم لاحد الرجال الاثرياء الاخريين..
فتحي وهو يمسك نديم من يده: تعالي ي نديم بيه هوصلك البيت..

 

نديم وهو يذهب معه للخارج: تؤ انا هروحلها هي..
فتحي بعدم فهم: هتروح فين ي نديم بيه..
نديم بغضب شديد: هروح لمراتي اللي امجد الحيوان عايز يخطبها وهي تقولي ان مشاعري ليها ولا حاجه واللي بينا مجرد ورقه انا هخليها تندم ع كلامها ده..
_ صعد. نديم سيارته متجهاً اليها…
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

كمال وهو يعطي لها ذلك الحمص الشامي الذي جلبه لهاا: كترتلك الشطه..
حوريه بحمااس: امم متشكرين ي سطاا..
حوريه وهي تاكل بشراهه: طيب وانت ناوي تقول لسما الموضوع ازااي..
كمال بتنهيده: مش عارف الموقف صعب..
حوريه : لا صعب ولا حاجه سما كبيره وهتفهم الموضوع..

 

 

كمال : هتفهم اي اقولها انا مش ابن عمك انا اخوكي عشان ابوكي خان عمك مع امي وانا مش ابن عمك انا ابن حرام..
حوريه بحزن عليه فهي تعلم بان هذا الموضوع يؤلمه بقوه: انت مش ذنبك حاجه ع فكره ولا هي كمان..
صمت كمال بحزن..
حوريه وهي تترك ذلك الكوب من يدها وتمسك يده بحنان: انا واثقه انك هتعدي الموقف ده وهتكون كمان الحاجه اللي سما هتقوي وهتتحمل الموقف بيهاا..

 

كمال بابتسامه هادئه وهو يقبل يدها: وانتي الحاجه اللي انا بقوي بيها، بحبك..
حوريه بخجل: خربيت سنينك الحمص برد ميتنك انت واختك ي شيخ..
كمال بغيظ وهو يضع لها بفمهاا ملعقه مليئه بالحمص واردف بغيظ: كلي ي فصيله كلي ع الله فمره اشوفك شبعانه..
حوريه بفم ملئ بالطعام: الله واكبر فعينك محسسني اني باكل من جلدك..
كمال بحده: مليون مره اقولك متتكلميش والاكل فبوقك..

 

_ ابتسمت هي بطفوله وفمها منتفخ من الاكل، ليضحك هو بهدوء ويجذبها لاحضانه..
حوريه: اكلني تاني من بتاعك بتاعي خلص..
كمال بأبتسامه واسعه وهو يطعمها: عمرك مهتتغيري…
ــــــــــــــــــــــــــ
بعد مده قليله اوقف كمال الموتسيكل الخاص به امام تلك العماره التي بها شقة نديم..
حوريه وهي تهبط من خلفه: بكره هتغديني بره تمام اللهم بلغت..

 

كمال وهو يجذبها له ويقبل وجنتها بعشق..
حوريه بخجل: انت عملت اي..
كمال بجديه وهو يمرر يده ع خدها: اتعودي ع كده انتي بقيتي مراتي وملكي لوحدي يعني اعمل اللي عايزه وتبطلي الكسوف ده..
حوريه بعند: اا مش بتكسف ع فكره..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top