-------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------

رواية وكانت صدفة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

 

 

فتحي وهو يكتم ضحكاته: مش انتي اللي قولتي..
سما بغضب جعل انفها يصبح احمر وبقوه: وانت مصدقت..
فتحي بهمس: ع فكره انا لو عليا مش هسيبك ابدا عشان شغلي وكده..
سما بتوتر: احمم وصلني لانكل عزيز يلاا..

 

_ امسك فتحي يدها مجددا وذهب لغرفة عزيز..
كمال بحده: سما انا مش قولتلك انا هاجي اخدك..
عزيز بهدوء: خلاص ي كمال اهي جات مع فتحي..
فتحي بجديه: متقلقش ي كمال باشا انا معاها خطوه بخطوه،والف سلامه عليك ي باشاا..

 

عزيز بايماء: الله ي يسلمك ي فتحي..
سما بدموع: انت كويس ي زيزوو..
عزيز بهدوء: كويس ي حبيبتي متخفيش هتهالي ي كمال..
امسك كمال يدها واجلسها بجوار عزيز الذي احتضنها بهدوء وحنان وظل يطمئنها عليه ويمسح دموعهاا، غير ملتفت لذلك الذي كان يستشاط غضباً من لمسة كمال ليدها وايضا عزيز يعلم بان هذا يسمي هرااء ولكنه لا يستطيع مقاومته..

 

_ دلف نديم لمنزله الصغير مجددا، تنحنح بقوه لتلتفت له حوريه التي كانت تشاهد التلفاز بالصاله..
حوريه بغضب وهي تتجه له: انت جاي لي تاني يااه جاي تخلص عليهاا..
نديم بغضب: ملكيش فيه..
ثم تابع وهو يدفعها بيده جانباً: ووسعي من قدامي مش فايقلك..

 

حوريه بغضب وهي تقفز عالياً قامت بصفعه اسفل راسه من الخلف واردفت بحده: لما اكون بكلمك تقف وتسمعني..
استدار لها نديم بغضب شديد: انتي قد الحركه دي..
حوريه بثقه وثبات: ايوه قدهاا..
_ قام نديم برفعهاا عن الارض من ملابسها من الخلف واردف بغضب: وحياة امك لـكون معلقك بمشبكين ع الشارع عشان تتلمي..

 

 

حوريه بصيااح: قدك انا عشان تتعافي عليا نزلنااااااااااي الحقووووووونااااااااااااااي..
_ جاءت ام ابراهيم وريهام سريعا ع صوت حوريه وهي تصيح..
ريهام بخوف وصدمه: انت ماسكها كده لي نزلهاا..

 

ام ابراهيم بحده: ي بجحتك كمان بتتشطر ع الغلباانه دي..
ريهام بغضب وغيظ: معلش مهو ده اخره يتشطر ع الستات..
_ القي نديم بحوريه ارضا، لتتألم الاخري بقوه..
نديم بغضب شديد وصوت عالي: اسمعي ي وليه منك ليها انا واحد لسه جايب جلطه لابوه فاقسم بالله اللي هسمع صوتها ولا هتفكر تتكلم هرقدها جمبه فاهمين..

 

ام ابراهيم وريهام بخوف: فاهمين..
حوريه بقلق: يجيك الحزن عمو عزيز ماله..
نديم بغضب: اتخانقت معااه وقع من طوله وفالمستشفي..

 

حوريه بغيظ مكتوم: حسبي الله..
نديم بحده: بتبرطمي بايه..
حوريه بخوف: متكلمتش ي عمم..
نديم بغضب: تمام، بصو بقي انا داخل اخد شاور اطلع الاقي الفطار جاهز ومسمعش صوت انا مصدع لوحدي…
_ ذهب باتجااه غرفته ثم استدار بغضب وخبث واردف لريهام: واقفه عندك لي..

 

حوريه بسخريه: عايزها تيجي تحميك ولا اي..
لكمها نديم بقدمه بقوه: خليكي فحالك..
ريهام بجمود: اعمل اي يعني..
نديم بغضب: تيجي تطلعيلي هدومي وتجهزيلي الحمام ولا صعب عليكي تخدمي جوزك..

 

ريهام بغضب: نعععم انت بتقول اي..
كادان يجيب بغضب، ولكن قاطعته ام ابراهيم: روحي ي بنتي ورا جوزك يلاا واكسري الشر يلاا..
ريهام وهي تضرب الارض بقدمها بغيظ: طيب..
نديم بخبث: ام ابراهيم بعد متجهزي الفطار ساعدي المدام فنقل حاجتها لاوضتي..
ريهام بغضب: مستحيل طبعا اقعد معاك فاوضه واحده..

 

نديم بغضب مخيف: هيحصل ي ريهام ويا ويلك لو جيت بالليل لقيت كلامي متنفذش..
_ ذهب باتجاه غرفته، لترمقه هي بغضب، ولكنها انتفضت بغضب عندما صاح بها ان تاتي خلفه لتهرول سريعا له…
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حوريه بقلق وهي تتحدث مع كمال عبر الهاتف: بجد ي كمال عمو عزيز كويس ولا بتقولي كده وخلاص..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top