-------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------

رواية وكانت صدفة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

 

كمال بغضب وخوف ايضا عليها: هو مين وكان فين..
حوريه وهي تريه تلك الرساله: سعيد بعتلي دي وكان واقف هناك واختفي لما صرخت عليك كان ماسك مسدس وكان هيضرب عليك..
انهت كلماتها وهي تحتضنه بقوه وخووف وجسد منتفض..
كمال وهو يحملها بين زراعيه ويذهب للاعلي بها: متخفيش مش هيقدر يعمل حاجه..

 

 

_ ذهب للاعلي وفتحت لهم ام ابراهيم الباب وادخلها غرفتها وظل بجوارها حتي ذهبت بالنوم، وذهب هو للاسفل..
قبل ان يصعد سيارته نظر حوله بغضب وبداخله يتوعد لذلك القذر بالكثير ع ما فعله الان..
_ صعد سيارته وغادر بهاا، ليخرج ذلك الذي يدعي سعيد من خلف احدي البنايات وهو ينظر لاثر كمال بحقد شديد، ثم نظر للبنايه الخاصه بحوريه بابتسامه خبيثه مليئه بالشر…
_ فماذا يخبئ لهم القدر..

يتبع…

 

 

_ كان كمال ينهي ارتدااء ملابسه لكي يذهب للعمل وهو يفكر وبقوه بذلك اللعين الذي ارعب حوريته بالامس، صدح رنين هاتفه ليجيب بأبتسامه واسعه عكس قلقه وما يدور بداخله: صاحيه بدري يعني النهارده..
حوريه بحده: انت ازاي تروح لوحدك بالليل ي كمال…
كمال بمرح: اي كنتي خايفه عليا اتوه ولا اتختف..

 

حوريه بحزن: مبهزرش بقولك انا شوفته ماسك مسدس وبيشاور عليك بيه هيأذوني فيك ي كمال..
كملل بهدوء وهو يغلق ازرر قميصه الاسود: ي قلب وعمر كمال كله متخافيش الواد ده ميقدرش يعمل حاجه لانه لو كان يقدر كان عمل من زمان هو بس ماشي بنظام العيار اللي ميصيبش يدوش..

 

حوريه بعدم فهم: مش فاهمه يعني اي؟..
كمال بهدوء: يعني اللي انتي فيه دلوقتي هو ولا اذاني ولا حاجه بس خلاكي تخافي وانا بقولك طول مانا عايش وجمبك يبقي متخفيش هو ميقدرش يأذيني ولا ياذيكي تمام..
حوريه ببعض ارتيااح: تمام..

 

كمال: المهم الحج عزيز طالع يغير جو فاليخت بتاعه وطلب انك تيجي انتي وريهام اللي هي بنت خالتك وبس ي حوريه وبلاش حركاتك اللي كانت فالمستشفي وابقي هاتو معاكم ام ابراهيم وتميم اهو يغيرو جو…
حوريه: وانا عملت اي انا مقولتش حاجه بس حبيت العب باعصاب اخوك زي مضرب البنت..
كمال بخبث: هو ضربها بقي علقة موت وكده صح..
حوريه بتوتر: احمم مش اووي يعني مش مهم ضربها ازاي بس ضربها..

 

 

كمال بنفاذ صبر: حوريه سبيهم يمشو حياتهم براحتهم متعمليش حاجه تسببلهم مشاكل..
حوريه بغيظ: ريهام اختي الصغيره وبخاف عليها من اخوك المفتري ده…
كمال بمشاكسه: طيب متسيبك من اختك واخوياا وركزي معايا انا الغلباان..
حوريه بخجل: امم ومالك انت..

 

كمال بمرح: وحشتني ي سطاا اووووي…
حوريه بوجه احمر خاجل وهروب: متشوفش وحش ي ضناياا..
كمال بغيظ: غوري ي حوريه وافتكري انك بتزوديها معايا وللصبر حدود..
حوريه بمرح: حدود سيناا هع هع هع هع بيو بيو بيو….
_ لا يأتيها رد منه..
حوريه بضحك شديد: هههههههههه ده قفل فوشي مااشي ي بو كمال، اكيد مستحملش خفة دمي..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

_ استيقظ نديم من نومه حاول ان يتحرك ولكن شعر بثقل شديد عليه، مهلا ما هذاا..
_ كانت ريهام تحتضنه بقوه وتضع قدمها عليه لتقيد حركته مما جعل عضلات جسده تتشنج بعض الشئ..
نديم وهو يحاول النهوض: قال وانا اللي فاكر هصحي الاقيها حضناني وجو رومانسي وبتاع..
نظر لها بعد ان دفعه قدمها من عليه واردف بغيظ وهو ينظر لفمها المفتوح بشكل غير طبيعي وشعرها الذي ينزل ع وجهها بعشوائيه: اتفو ع معرفتك ي شيخه، فين اصحي اسرح فجمالك والكلام ده فييين..

 

_ اصدرت هي صوت شخيراً عاليا، لينظر لها بتقزز شديد ويقوم من جوارها ويذهب للمرحااض الخاص بالغرفه…
_ ما ان دلف للداخل، حتي جلست هي من نومها وهي تضع يديها ع فمها تكتم ضحكاتهاا من نجاح خطتها بفساد مزاجه دائماً…
_ دلف هو خراج المرحااض بعد عدة دقائق ليجدها جالسه ع السرير تضع يديها اسفل وجهها وما ان وقع نظهرها عليه وهو

 

يرتدي تلك المنشفه ع خصره وصدره عاري وتدلي عليه بعض قطرات الماء، لتشيح بنظرهاا للجهه الاخري بعد ان توردت وجنتيها بقوه لتصبح بنظره جذااابه للغايه، ودون قصد منها قامت باصلاح ما فعلته منذ قليل..
_ قامت بلم شعرها ع شكل كحكه اعلي رأسها ونهضت عن الفراش وارتدت حزائها الذي كان ع شكل بطوط وذهبت للمرحااض، ولكنها شهقت بقوه عندما جذبها الاخر له ليرتطم ظهرها بصدره العاري واردف بهمس هادئ وهو يمرر انفه وفمه ع

 

عنقها الابيض الممشوق: هتعدي كده عادي من غير متقولي صباح الخير…
ريهام وهي تقاوم بقوه كي تفلت من بين يديه: ص. ص. صباح الخير اوعي بقي…
نديم. بمشاكسه وهو يستند براسه ع كتفها: تؤ مش كفايه..
ريهام ووجهاا اصبح احمر متوهج، بل وجسدها اصبح ينتفض بقوه بتوتر شديد: يعني انت عايز اي يعني..
نديم بعد ان قبل وجنتها بقبله طويله وايضا قبلها بجوار شفتيها بهدوء: كده، هتعرفي تعملي كده..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top