-------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------

رواية وكانت صدفة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

 

ابتسمت سما باتسااع: طيب تصبحي ع خير بقي، هصحي بدري عشان نديم هيجي يوديني ليه..
ابتسمت ريهام ع برائتها وذهبت الاخري للنوم…
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سعيد بحده: يعني بعد كل ده الحارس بتاعه هو اللي يتصااب وعيلته زي الفل..

 

الرجل بخوف: ي باشاا احنا كنا هنصيب بنت عمه بس جه الواد ده ووقف قدامها و..
ماجد السيوفي بصوت قوي: واللي يغلط يتحمل غلطه ي حبيبي، اطلع بره وشهرين خصم..
اومئ الرجل بغضب وذهب من امامهم بخوف..

 

ماجد ببرود حاد: وبعدين ي شرقاوي مش كفايه كده..
سعيد بحده: لااا مش كفايه كده ومتنساش ان خطتي لازم تتنفذ..
ماجد: تمام خطتك تتنفذ بس لحد معادها ميجي كفايه تهويش، عشان مياخدوش احتياطتهم ويبوظولنا الخطه..
سعيد بحقد: معاك حق خليهم يتهنو يومين لحد مفاجئهم باللي جاي وكلهم هيبكو دم واولهم بنت عمي اللي فضلت الخ*ول

 

ده علياا..
_ فماذا سيحدث..

يتبع…

_ استيقظت حوريه من نومها بأنزعاج وهي تشعر بانها مقيده لا تستطيع الحركه، فتحت عيناها بهدوء، لتجد نفسها نائمه باحضان كمال لتصرخ بكل ما اوتيت من قوه، ليفزع الاخر ويسقط من ع السرير بشكل مضحك..

 

كمال بغيظ: في اي يخربيت سنينك..
حوريه وهي تحتضن نفسها بخووف: انت بتعمل اي هنا وجيت امتا..
كمال بحده : جيت بالليل وكان الوقت متاخر ومرضيتش اصحيكي و..
حوريه بغضب شديد: وتيجي عندي لي اصلا، تغرغرت بيا اكيد عااااااا سرقت اعز ما املك اعااااااااا…

 

كمال بحده وغيظ: بطلي قويق اوسكتييييي، كنت جاي اشوفك وامشي والله بس اا..
حوريه وهي تضرب ع راسها بشكل مضحك: واحلويت فعينك وتغرغرت بيااااا..
كمال وهو يشد شعره بغضب: ي بنت المجانين مانتي بهدومك وانا بهدومي اهوو اتنيلت اتغرغرت بيكي زي مبتقولي ازاااي..
حوريه بغضب وهي تضع يديها بخصرها: م اللي كان ناقص اننا نبقي من غير هدوم ي سا*فل ي قليل الادب..

 

كمال بغيظ: انتي عبيطه والله، واسكتي ي حوريه عشان مصدمكيش موركيش قلة الادب بتكون ازااي…
صمتت حوريه وقد تحول وجهها للتورد والخجل..
كمال وهو يذهب للمرحاض: روحي شوفي نديم جه وجاب الهدوم اللي قولتله عليها ولا لسه..
حوريه وهي تتجه لسريرها: حمرا ياااه، انا رايحه اكمل نوم..

 

كمال بغيظ: لا قومي واجهزي وجهزي حاجتك هنروح القصر..
حوريه بحده: شوفت اهوو عايز تاخدني القصر وتتغرغر بيا..
كمال وهو يضرب كف بالاخر: اقسم بالله مجنونه، ي بت الجزمه انتي مراتي والله مراتي، وبعدين لو عايز اعمل فيكي حاجه وحشه زي مدماغك مصورالك هاخدك القصر..

 

حوريه بردح: لاااااا ي عنياااا مضمنكش وبعدين احنا لسه متجوزين ع ورق..
كمال وهو يقترب منها بخبث وهو يقوم بخلع قميصه: طيب نخليه شرعي بقي عشان تتكتمي..
حوريه وهي تركض للخارج بخوف: عااا هروح اجيبلك هدومك من براااا..
_ ابتسم كمال بفقدان امل: هتجننيني ي حوريتي..

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
_ صدح صوت رنين المنزل، لتذهب ام ابراهيم من المطبخ لتفتحه، ويطل من خلفه نديم..
ام ابراهيم وهي تسمح له بالدخول وتغلق الباب: خير ع الصبح..

 

نديم: هما لسه نايمين..
ام ابراهيم بتهكم: ااااه، انت بقي جاي تبيع لبن عندنا لي؟…
_ قاطعتهم حوريه وهي تدلف خارح غرفتها وتصيح بحده: جبت الهدوم ياااه..

 

نديم بغيظ: اتكلمي بادب ي بت انتي..
ام ابراهيم بحده: بس انتو الاتنين هدوم اي اللي بتتكلمو عليها..
حوريه: هدوم كمال اصله جه بات عندي امباارح..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top