-------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------

رواية وكانت صدفة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

  ابتسم كمال بأتسااع ثم هتف بجديه: ممكن احضنك.. وضعت هي يديها ع صدرها بخووف وهي تنظر له بفزع.. ابتسم هو ع عفويتها وجذبها لاحضانه بقوه كادت ان تبتعد ولكنها سعرت بدموعه تبلل كتفها وشهقاته التي بدات تعلو لتمسد ع ظهره ببكاء هي الاخري.. يتبع…     ابتسم كمال بأتسااع ثم هتف بجديه: ممكن احضنك.. …

رواية وكانت صدفة ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم قراءة المزيد »

رواية الحمل الأسود جميع الفصول كاملة

    مشېت من عند دكتور عادل وانا د.ماغى عمالة تودى وتجيب وقررت انى اشتغل كتير اوى اليومين دول ، املا ان يحصل اچهاض من كتر العلاقات اللى بمارسها ، فى كل علاڤة كنت بحس پألم رهيب ، لكن برضو الحمل مبينزلش ، اللى قلقنى اوى وحسسنى ان فى مص.ي.بة كبيرة جوايا ومعرفش مص.د.رها ايه …

رواية الحمل الأسود جميع الفصول كاملة قراءة المزيد »

رواية تغريدتي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

  =بسمه الحقيني اي دا هي فين بسمههه يزفته انتي فين فضلت تدور عليها في البيت كلو بس ملقتهاش   =ياربي يعني هصيح لمين دلوقتي اصيح اصيح اي انا معيش وقت لازم انام واصحي بدري بس معيش عنوانه كمان انا مش فاهمه اي الهم دا لسه بتمسك موبايلها لقت رساله من بسمه انها سافرت عند …

رواية تغريدتي ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم قراءة المزيد »

رواية عروسي الهاربه ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

  في فيلا الراجل اللي هتشتغل عندوا الست فاطمه كبيرة الخدم ست طيبه اووي =تعالي يابنتي متخافيش ، انت اسمك ايه     افتكرت طنط ليلي مامت الاء انها قالتلي اني اغير اسمي رديت عليها بتوتر كبير -و ورد يا ست فاطمه صح ابتسمت بحب =اه بس قوليلي داده فاطمه زي الباشا اصل انا اللي …

رواية عروسي الهاربه ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم قراءة المزيد »

المنقبه جميع الفصول كامله من الاول اى الاخير

صابرين بصدمه: اييي المع”فن ياسر : 200 يا باشا وهقول قدام المحكمه اني مبعرفش كمان القاه سمير بغضب علي الارض : تخلعك و تاخد فلوسك وتمشي والقاه خارج الغرفه وشد صابرين وخرج وصل لمحامي واتفق معه علي كل شئ ولكن صابرين سمعت ما صدمها   حضره المقدم 😱 سمير بقوه : هتخلعك هديك 100 الف …

المنقبه جميع الفصول كامله من الاول اى الاخير قراءة المزيد »

زين جميع الفصول كامله من الاول الى الاخير

وعندما رآها الطبيب المسئول عن عمليه الولادة .. الطبيب : بسم الله ما شاء الله..حوريه من الجنه …شبهك يا مريم مريم ( والدة حوريه ) وهى تأخذ ابنتها لكى تراها مريم : اللهم لك الحمد…فعلا جميله ..وخلاص يا دكتور محمد هسميها حوريه زى ما حضرتك قولت .. الطبيب محمد : ربنا يخليهالك يا مريم   …

زين جميع الفصول كامله من الاول الى الاخير قراءة المزيد »

لماذا لا نأكل رأس الجمل ونـ.Dفنها بعد الـ.Zبح

  هَلْ ينقض لحم الابل الوضوء  نسمع كثيرا عبارة انه بعد تناول لحم الإبل يجب أن نتوضأ وذلك لأن لحم الإبل ينقض الوضوء، وكثرت الأسئلة حول اذا كان لحم الإبل ينقض الوضوء أما لاء حتى أن فقهاء الدين اختلفوا فيما بينهم حول هذا الأمر وجاء أراء الفقهاء والعلماء كالأتي : الرأي الأول : رأي كلا …

لماذا لا نأكل رأس الجمل ونـ.Dفنها بعد الـ.Zبح قراءة المزيد »

حماري بدون ذيل

  للمرة الأخيرة قبل الرحيل ، ونظر حوله ، ونزلت دموعه على خديه ، فقال له الرجل الغريب : لماذا البكاء ؟ هل تذكرت شيئًا   فقال الطحان : تذكرت أغلى ما لدي في هذه الدنيا طاحونتي ، وحماري ، فهل يمكن أن أخذهما معي ؟ فرد عليه الرجل الغريب : الطاحونة لا أستطيع حملها …

حماري بدون ذيل قراءة المزيد »

رواية العدالة (كما تدين تدان) ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

فلاش باك شهد: المهم الراجل قالي أنه أخد منه الأدوية و أنا سألته عن ثمنها ودفعتهاله ومشي و بعدين الولد طلع من تحت الكرسي الي ورى وشكرني شهد:ينفع الي إنت عملته ده الولد ببكاء: أنا لولا تعب أمي مكنتش عملت الي عملته انا دورت على شغل كتير بس محدش راضي يشغل الي في سني شهد: …

رواية العدالة (كما تدين تدان) ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم قراءة المزيد »