-------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------

Uncategorized

ماما

لابنها تشرط عشان واكتشفت ان العيب منه هو ومراته سبته لما عرفت ومعدش حد قابل بيه ومامته نفسيتها اترت لما عرفت الخبر ومستحملتش وماتت علي طول بالنسبه لماما وبابا فبابا لسه زي ماهو وبي ومش حاسس بحاجه في الدنيا وماما بعد ما طلعت من المستشفي وبقت بتعاملني كويس جدا ومعايا في اي حاجه اعملها ومعدتش …

ماما قراءة المزيد »

روايه النصيب

بين ضلوع قلبي. هنا_سلامة. سميحة أنا محتاج نتكلم. لقته قدامها في العيادة ف قفلت الباب وخړجت وهي بټتجاهله فقال پعصبية أقفي إسمعيني يا شيخة! چري وراها ووقف قدامها ف قال پغيظ إية سبب رفضك ليا ست ناجحة وشاطرة وذكية ودكتورة پقت مشهورة زيك لية مش عاوزة تديني فرصة أنا حبيت كل حاجة فيك حبيت نجاحك …

روايه النصيب قراءة المزيد »

قصتي

بس الحمد لله مستورين وجوزي شايل كل مسوليتهم… عايزاكم تنصحوني انزلهم ولا افضل مع جوزي لفتره تانيه..

الس. م في العسل

سهر بخوف وخضه : انتى مين؟  ام امين : انا ي ستي هانم ، انتى نستينى ولا اي؟  سهر : وانا اعرفك منين علشان انساكى  ام امين مسكت ايدها : انا ارمله ابو امين، مش فكراني ي ستى هانم، حارس الترب  سهر : لا والله مش فكراكى وبصت ع ايدها، ممكن تسيبي ايدي وسابت ايدها …

الس. م في العسل قراءة المزيد »

ولسوف يعطيك ربك فترضى بقلم سمير الشريف

من جودة خضرواته وشكل حجمها الكبير والفاخر .. فبدا الأولاد بمنافسته وقاموا بتخفيض الأسعار  ولكن كان القليل من يشتري منهما .. وبعد عام ربح الشاب الكثير من الاموال وقام بشراء أرض أخره وزرعها.. وحفر بئر مياه وبدأ في الأزدهار والغناء ..وأسترجع جميع عملاءه القدماء ..وعاد كما كان سابقا وأفضل بكثير ..حيث تعرض أولاد عمه لخسارة …

ولسوف يعطيك ربك فترضى بقلم سمير الشريف قراءة المزيد »

سيده تبلغ من العمر

القصص المعبرة التي لا بد أن نأخذ منها العبر والعظة، وعلى كل سيدة ان تفكر قبل أن تخون زوجها، فهي من ضمن القصص التي استطاعت أن تحظى برواج كبير من قبل ناشطي مواقع التواصل الاجتماعي، وانقسمت الردود ما بين رافص إلى مؤيد وتتبع السيدة سرد القصة وقالت: بدأ يبحث عن شغل عوالم خفية ويذهب في …

سيده تبلغ من العمر قراءة المزيد »

الهانم

هاني بخضه ورجاء: اهدي عشان خاطري انا مقدرش اعيش من غيرك. حور بجمود: طلقني. هاني بحزن: تمم اذا دا هيريحك انتي طالق. حور قامت خرجت وهو قعد علي الارض يعيط زي الاطفال. بعد 7 شهور. هاني بيشتغل وحور بطلت تروح الجامعه وبطنها بانت قدمها شادي قابل بنت تانيه وحبها وحور رجعت لاهلها وسامحوها. سهيلة: لازم …

الهانم قراءة المزيد »

ليلي مراتي

_ ابتسمت غصب عنها : يلا كلوا عشان تكملو مذاكرتكم وبعد كده تناموا _ ادم ساب الاكل وعيطت : ليلي تبقي ماما وانا مش عايز غيرها _ دخل اوضته وهوة بيعيط ، وفريده قامت وراه _ ليلي مقدرتش تستحمل وعيطت بصوت عالي ، براء قام خرج من البيت كله _ بعد شوية ليلي دخلت عند …

ليلي مراتي قراءة المزيد »

رواية حب بين السطور (كاملة حتي الفصل الأخير)

  _أنت تعرف معتز من فين، وإي اللي بينك وبينه. نظر لها وكاد بأن يوبخها لسؤالها ولكن قاطعه صوت بكاء مكتوم ألتف كلاً من ساره وخالد علي ذلك الصوت لتجد سارة أخيها خلف الحائط يقف بعيون تفيض بالدموع وجسد يرتعش من ما شاهده. ركضت ساره ولكن سبقها خالد. عانق خالد ريان قائلاً بحنيه:     …

رواية حب بين السطور (كاملة حتي الفصل الأخير) قراءة المزيد »

رواية لست مذنبة جميع الفصول كامله

    قرب ثروت ووقف جنب معاذ اللي قال – ومشي أمك برضو.. كمِل معاذ وهو بيبص لأحمد وعماد – أصل أنا وأبويا هنستفرد بحُرمتين هنا…. مشَت فتحية بعد نظرة من عماد وبمجرد خروجها ثبت ثروت أحمد ومعاذ شد عماد من ياقته ونزل ضرب فيه. بعد عنه بعد فترة وإبتسم بتشفي – ينفع كدا يا …

رواية لست مذنبة جميع الفصول كامله قراءة المزيد »

Scroll to Top